You'll remember me

fortfrande speedad föfaaan
tänker på alla gooa saker som hände igår :'D AAAH MM
leeev livet varje minut, lev livet till det tar sluut
hahah schlaaager varning.. idag är det melodifestivalen .. och IMAN kmr hit för första gången på typ 2 år! YAY :D<3
all though hon inte ha med sig sin söta chokladpralin, men d gör ingeet ;! vi kmr ha fullt upp ändååå thaha ;D

Marcelo svarade aldrig igår. hah bajsa snett man
och jag smsade hnm idag,, men jag minns inte vrf HAHAHAHA <3
igååår stötte jag på grabbarna gruuuus i nyboda.. ny fritidsgård?! wtf :)
såå där hängde vii. Jamal pratade om g-string och gick runt byxlös o.O xD och Jeisson fick en pingisboll i ögat BAHAH <3

VI HAR FÅTT INTEERNET!!! bevisligen..
varannan vecka... -.-
><


this handsome guy har varit på tv fett mkt senaste tiden! LYCKA :'D <3
Kärlek till Heath Ledger R.I.P<3

gaHAAAAAAAga
assa jag har fett med energiii. jag borde träna.. men hur var när myyys
HEJA HEJA MIG
VET EJ VRF MEN KAN NGN STOPPA MIG FRÅN ATT SKRIVA THIS RANDOM SHIIT
JAG UTTRÅKAR ER SVÄÄÄÄR NI FÅR SLUTA LÄSA OM NI INTE PALLAR FÖR JAG KMR INTE ATT HA NGT VIKITGT ATT SÄGA, BARA BLAAJ. MEN NI SOM INTE HAR ETT LIV FÅR FORTSÄTTA LÄSA OM NI VILL
I'M ONLINE ALL      DAY DUDE
AHAHA EXTRA SPAACE ELLER?!
'LÅT MIIG..
VAA!'
HAHAAA :D FOREVER IN MY HEART :*
FUCKA UUR!

ASSA..!!
driveruu eller, inget liiv jag haver,, det är rättså tråkigt att vara jag alltså
OM jag inte hade de vänner jag har.. OCH om inte världens underbaraste person hade varit så underbaaaar (as usual) igår ^___^
gurglgurgl donuut gurgel :)
okeej jag kan förstå vrf ingen läser min blogg.. haha såå jeevla tråkig
låt miíiig.. det är antingen deethär lr glo på tv med syrran -.o lätt val FAKTISKT!
om ngn inte har ngt bättre föör sig så kan ni ju höra av er till mig för jag går med på det meesta ;)
för jag har inget liv ^^
bye broo's N hooe's
:)
all kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0