ALLAAH

heejsanhoppsan lillebror
11.30
vaknade nyss
gick och la mig typ 3 -.o
ïdag ska jag träna,, och plugga, vilket betyder att jag borde intervjua, vilket betyder att jag borde tagga hem till familjen Otero/Lafitte och typ få taag i cpn ..  
Resten av människorna ska åka och titta på hus . pallante

Igår taggade jag till Marca och Sofie,, vi chillade hela dagen :)
På kvällen var det fotboll, träffade grabbarna grus och Fillan ^^
Jag luktade smör och Sofie var en hamster .. :S hah
Jag skulle ha lagt upp bilderna om inte den här datorn var heelt cepe och inte ens har ett uttag så at jag kan ladda in dem från kameran -.-'

Imorn är det skola igen >< så jag hoppas det händer ngt oförväntat roligt idag ..
FRED UT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0