hmpf

tjoo
har kollat igenom min blogg lite.
första året skrev jag feeeeeett mkt på alla inlägg, inte som nu, typ tre rader xD<3
anyhow
I söndas var jag och tittade på Marcelo som spelade match :)<3
I måndas... hm vad hände då?! teep inget
I tisdags, igår, spelade Marcelo mera footboll :D<3
grym som as !

Idag försöker jag få tag i Eddie och Ninias :D<3 utan att lyckas -.-
med andra ord, så sitter jag bara och hänger här hemma.. seriöst, jag har inget liv o.O  xD
I helgen är det nattcup :D fett taggad jao ! HEJA B-INTER! :D<3 Eller ..? ;D

jag är på bra humör iaf, även fast saker och ting inte går så bra nuuförtin. Men det är lugnt, ingen fara, jag klarar mig, inget kan stoppa mig, jag är en krigare !! :D
(pffffff.. Marcelo.. xD)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0