ishumishu

hi there erica, what's it like in new york city, imma thousen miles away but tonight i look so pretty yes i do
höbl höbl
i söndas var jag ute med brööderna :D <3 kulkul, dt händer inte allt för ofta lixom
ä å
Igår var en bra dag ^___^
Jag, Eddie och Marcelo var ute och filmaade på kvällen :D + att Marca åt kebbab x) garvattacker foosho :D :D AG!
idaag var jag å trääna.  frääääsh

Imorgon får jag göra vad jag vill >:D
vilket brukar betyda röka på och resa till nordpolen över en natt ^__^ hööhöö
nejmen jag ska väl chilla med mina homies x) <3
och på fredag ska jag jobba juuste.. och Empan fyller år så jag ska se till att fira henne if possible
Sen resten av helgen inget planerat ..... Ngn who likes take a dump i tyresööö conmigo? :D pfff
Suck it
I'm going to bed -.o zZzZzZz
PIIIS AUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0