myyyyys

tjooo breee
Fredag idag :D PEPP!<3
nuu ska jag till forum
sen ska jag hem och chilla sen ska jag --
Imorgon ska det tapetseras -.- sen ska jag kolla på grabbarna grus som spelar i Nyboda :D<3
På söndag träänaaa.. ^___^
troligen plugg oxå ><

jag visade min skräckfilm för världen idag :D lr aa okej.. min lärare-- han tyckte den var awesome :) även fast jag inte var nöjd med den eftersom jag klippte ihop den lite snabbt sådär . Men D E NAJS

Häromdan ringde Marca typ mitt i natten .. ne okej typ kl 2100.. och ville tagga till Mästergrillen x) maat - all that matters !
Anywaaay
jag känner mig fett med fatttig. jag är fattig
some of u may not believe it,, but it's true.. I'm a poor bastard --
Eller!?

status: knarkar energibaars
gtg
seees lovers :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0