4 juli

gissa vem som fyller år imorn? yeyeyeyeyeye

Hettan making me melt. najs.
hade tänkt gå ut. eller jag har redan varit ute. mwuahah
men alla verkar vara lite upptagna hmm.. typ sover? no doubt.
hade solen visats sig hade jag vart i alby vid det här laget.
Men solen har bestämt sig för comeback på onsdag. chill. Alby Onsdag klockan 12! bra då vet ni! :D
just nu skulle jag ba vilja gå ut å käka, dels för att jag inte har käkat, är fett hungrig! och dels för att jag kan.
whatsupwiththat!
men ah inte ensam, forever alone..
har redan plingat på en och annan Panini men dörren har förblivit stängd. hm..?
så jag sitter hemma och lyssnar på hitzzz.. eller framtida hitz ;)

ey jag har hittat ett grönt kort! exde
grönalund snart, någon ? :D

det kändes som att jag satt å redigerade i åratal häromdagen.. men jag kan inte hitta mer än 26 bilder . .




trodde ni jag skulle lägga upp alla!? pff

I need fucking food! get out of my way!
cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0