In da club

Igår Alby♥
Imorgon Alby!:D om jag lyckas övertala pappa .. >__>
och på söndag Alby! :D SPIKAT!

assa.. jag känner mig så frestad att lägga upp bilder från gårdagen.. men jag får inte..
FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU!!
vet dock inte om jag orkar ta med mig kameran de resterande utflykterna.. men om jag känner mig själv rätt kommer den att hamna i väskan ändå .
ye.. vad gör man ^^

På tisdag fyller jag år :D :D :D :D
kbry
tomato
euw

Jag känner att turen vänder yeye
mycket bättre humör :D
wow.. å jag är inte den ända.. det står några snubbar å skriker utanför... av glädje.. eller sorg? fan vet jag
haha fulla som faen.. serri..
jag: "u mad?"
Random dude: "Mmm.. jag ramlar.." HAHA k!?
jag: "problem?"
random dude: "Ooooooohoh!!" orgasm? "jag taggar till donken"
tre snubbar vinglade in i varandra å ligger nu i en hög här utanför haha
o.O
jag borde sova..
ska ba dra en Baktash så grabbarna blir skrämda å springer iväg..
godnaaatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0