Oh happy day

hej tja
Igår gick jag ensam till alby klockan halv två, väntade på Nini, Jonte & Tomas :)♥
dem dök upp lite spyfärdiga och badsugna exde
När vi hade chillat där ett tag dök Bröderna Leon upp med massa människor heelt random :D♥
Sväär, det var den bästa dan på väldigt länge & lätt den bästa dagen på sommarlovet so far♥
Vi badade sönder och satt & mös till klockan 22.00 ^____^
Efter det följde Nini med mig hem ♥
serri.. hoppas att resten av lovet blir lika härligt!! Känner mig som en baby på crack Hahah
känner dock stor saknad för min bror Eddie Rumie! vars är du gäddan?♥
Nu ska jag beundra min fantastiska bränna så hörs vi senare jao
Love, Peace and Chickenwings ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0