schhh

ääääääääääääääääääääääääääääääh
idag har jag städat mitt rum THAAH
sen langade jag värsta ruschen hem till min babe, aa fast nä jag tog cykeln :pPPppPppPpPp
på vägen dit kände jag mig alldelles genomsur hahah vad snackar jag om
jag är fett trött, k? .. även fast jag sov till 15.00 idag, jag skiter i!
where ya froom? u sexy thaang (sexy thing ye)
låten sitter på hjärnan ... på en stol.. exde
imorgon ska det bli finfint väder :) så först ska jag dammsuga poolen. tar typ fem min. sen ska jag taggish till albyyyy yeye
we gonna get it ooon!
höhö va >__>
nästa vecka drar jag till örebro-göteborg.. uuuuuh
fett kul! lisebeerg fuck yea.
men det betyder att jag inte är i sthlm:( åfan..
AKA ingen Ninias:( ingen Eddie:( ingen Filip:( ingen.. jag tänker inte rabbla upp varenda människa jag känner -.o
tjo
e ni med jao in the club jao
assa jag borde typ släcka mig själv nu.. börjar gå lite överstyr
oohreeaallyy
hahaha
natti
xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0