k00lt

ållah
segnälkab (revirks) ratarp gaj
;) ?ådnä asäl in nak
ert åvt tte
ye I'm tired..
Idag har jag varit i Alby :D♥ med Ninias, Jeisson, Nando, Rodde, Ante .. å några andra randoms exde
rätt så skojsigt faktiskt! Det var ju ett tag sen jag umgicks med colombianarna :D det måste vi ändra på!
under kvällens gång flög jag vidare med Frallan till centrum, Ben&Jerry's yumyum.. för honom dådå, jag taggade hem.. satt å snacka med Baba hela natten ;)
Imorgon är det en sista sväng till skoolan.. sen..? aa vad händer sen?
pappa säger DU MÅSTE VA HEMMA okej
Men under el dag jag ska hitta Niniasoo å softa med snubben asso ^_^♥



jag tyckte den passade in..
haha
nighty ♥
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0