Lifestyle

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
ääh vad skulle jag skriva .. ?
jag pluggar
jag lyssnar på music
as usual ^_^
ehm ..
idag tog treorna studenten yeyey♥ sista gången man såg dem.. någonsin :'( assa neee jag blir ledsen i ögat
förhoppningsvis håller jag kontakt med vissa av dem!
jag å Nini var på plats typ halv tio! men det verkade då inte vara ngn champangefrukost >___>
daamn iiiiiit ....!
sen kom EddanGäddan. Chilldill!
jag fick pics på utspringet bah .. men det är chill :) fick några najsiga bilder som jag ska redigera nästa vecka
när allt plugg är klart ^___^ å det kmr det att va o.Ô
Efter "STUDENTEN YEEEEAAH!!!!" åkte vi hem till moi och keeekade maat. gaaaah
det här var en bra dag :D♥
även fast jag inte var på Feddy's feeeezzzzt!! tänkte att det kunde vara en sista-gången-we-hanging-out-upplevelse men jaha :/
Nu måste jag fortsätta pluggish
byebye hoe's N broe's
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0