Min stora dag

Jag ska berätta om min dag då jag träffade en dvärg, en kort, blond, dvärg.
Jag vill inte lämna några namn men hon heter TPGJF, Ta bokstaven innan det där random bokstäverna så får ni namnet ;) Skämt åsido, nu börjar vi.
En dag i skolan, så uppstod det en kort filur framför mig och bad om småpengar, jag svarade snabbt nej på grund av hennes kaxighet. Hon gick snabbt till anfall med hennes äpple, Jag lyckades kontra attacken med en banan, genom min "Awesomes". Hon blev bländad senare av min godhet och sa utan att tänka: Är du en ängel?
Jag funderade kort och sa: Nej, utan bara hans överman, så spring... så snabbt som möjligt... till köket... och gör mig en macka, så som en kvinna ska göra...
Ps: Bara dvärgen (inte resten av den kvinnliga befolkningen)

Hon sprang iväg, över horisonten och kom tillbaka efter 3 dygn med den äckligaste mackan jag någonsin har smakat, Hon sa: här har du mästare, den bästa mackan jag kunde få tag i.
Då utbrast jag med min största ilska: Din odugliga dvärg, du är borta 3 dygn och kommer med detta skräp och du ska kalla dig en kvinna, du har tydligen missförstått dig på hela konceptet.
Hon vände sig om och gick med gråten i ögonen. På hoppen om att han någonsin kommer kunna förlåta han.
Efter 2 dagar så bestämde hon sig att hon ska resa jorden runt, i hopp om att hitta den godaste mackan i jorden.
Efter 3 och (5/23) år, återvänder hon, med ett barn, av sitt eget blod och erbjuder den till han.
Förhäpnadsväckande utbrast jag: Är du inte riktigt klok, Kan du verkligen vara så IQ-Befriad, inkompetent, kort nog att erbjuda ditt eget barn.
Med detta handlingen av dvärgen så bestämde Mästaren sig att skjuta alla dvärgar och skrev runt till jorden att alla dvärgar ska bli skjutna, alla under 1,65 m. över 17 år.

Historiens budskap: Just därför finns det inga dvärgar i jorden, om det finns och ni ser en, skjut den, tortera den, lemlästa den, vad som helst som anses barbariskt lr omänskligt, gör det, för jordens skull.
Love 2 you all!!

Av: Marcelo Lafitte (påtvingad av Erica)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0