u take me higher

whaazzuuuup with u
jag är rätt så pigg ändå.. vilket jag inte borde vara för klockan är 00.48 å jag borde ligga med mitt huvud sussandes på min stela kudde! mhM
Imorn ska jag vakna tidigt har jag bestämt.. eller ah inte jag.. snarare pappa.. å mamma.. å alla andra människor.. utom jag! jag vill sova uuhu
fast imorn ska jag hänga med Frallan (filip copyright♥) eftersom att jag har varit nere i gödsel en hel vecka! T_T
fast lite chill var det ändå. fyrhjuling♥ Simon♥ snel hezt♥ å shopping ftw!♥ haaaaw

Idag taggade jag hem till Marcelo. Jag ville träffa la familia .. som inte var hemma >____>
someday
sen träffade jag ryssen och turken exde (f'lååt♥) :D
måste bah vänja mig vid rutinerna
hah va?
godnatt
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0