7 juni

Aloha
Tisdag idag, känns som att veckan tar slut snaaart.. oh wait.. det gör den ju :D
Imorgon har Farsta Gymnasium avslutning. Jag kanske ska dit och leka med Marca, Sofie och Baktash B)
Sen ska jag till el school å pluggish. Jajamän. Snart klaaaaar !!

Idag har jag pluggat som faaaen! kul bara att programmet fuckade up sig å det tog 7 ljusår innan det gick att spara skiten! men nu är det sparat.... flera gånger om...
efter skolan har jag suttit och pluggat med Eddie:) Thank u för det lilla du gjorde! exde ♥

Igår var jag i alby med grabbarna gruuus, kameran i högsta hugg! :D fast ey Marcelo hade rakat sig den jäveln!! fifaaan jag RAGEade!!! eller ah inte riktigt .. jag ragear inte .. BUT STILL!! o____O
Å NK badade tills han spydde .. yee♥
haha du har ny smeknamn mannen (Y) :D

öh assa jag ska nu skriva ett cv och fortsätta med pluggandet :)
vi ses gott folk! låt gudarna vara med er! :D
Thaha
peace!

assa har jag typ ett blåmärke på hakan?! det gör fett ont ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0