yo soy tu gominola.. ♥

tjo
Erica här.. antagligen
förhoppningsvis o.O
jag orkar inte skriva ett seriöst inlägg..
jag var i Alby idag med Ninias, Tomas, Jonte, Nilla, Simon! so.. there u go
jag är feedt trött... solaa å bada i piñacolada.. fast utan sol öhö
whatsupwiththat!
jag åt på donken idag .............. å när jag kom hem åt jag pizza .... haha värsta svullodagen serri
ÄÄH who gives a shit!! :) (jag..)
Imorgon är det fredag (FRIDAY FRIDAY!) :D >___>
inte för att it makes any different .. det är ju sommarlov! mhM
känns inte som sommarlov dock .. jag känner inte den här spänningen i luften :( som man brukar känna på sommarN när man är ute å gliiiider ;D ..
Vädret är här! man har snubben! man har vännerna! I've got the look! (exde).. still NOTHING! o.O
carajo..
Det känns som att allt går utför just nu *sadfejs* fast sen så är jag ju överkänslig... å sen så brukar jag ju överreagera .. sen så har jag ju typ mens (pff) så det kanske är därför allt känns så fuuucked up .,.
venne.. orkarinte.
Som idag till exempel... jag var helt dead inside! höhö nejmen jag var fett boring .. blank! totally! vet inte vad det är med mig! så människor kan ju inte tycka jag är speciellt rolig att be around ..
Imorgon ska jag dricka monstershot när jag vaknar bah BAAM! fast det kanske inte är ngn mening om man ska sitta ensam hemma en hel dag.. då kan jag ju lika gärna ligga å dö
HAHAH
det är oxå något jag har tänkt på (lol skriver värsta biografin häraaaa.. ni behöver inte läsa! men jag vet att många av er är såå daamn nyfikna så ni kmr läsa ändå ..?)
Jag är beroende av min boyfriend.. höhö.. nejmen människor i allmänhet.. det är så jävla tråkigt att vara ensam .. klarar inte av det .. independent my ass. Jag blir gladare än gladast om ngn bah hör av sig å vill hitta på ngt :D oavsätt vad det gäller.. jag kan lätt bah spendera en dag med att typ.. oh I don't know.. sitta instängd i en bur .. bara jag gör det med NÅGON!
so call me! WHEREVER, WHENEVER! ANYTIME, ANYPLACE!
I'm cereal!
(Filip Copyright ehe)
en dag ensam är det mest meningslösa jag kan hitta på under en hel sommar..  SÅ, nu vet ni det
kbry

To those who DO care - Love Peace and chichenwings! ♥

åhjusteja ni vill ha en bild oxå

how about that?!
(BAHAHAHAHAHAHHA!! *dör lite*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0