Clap ya hands everybody, if u got what it takes

Hej alla glada människor :D
sitter hemma å myser med familjen :)
idag vaknade jag ju då feet sent. men på eftermiddan gick jag hem till familjen Otero/Lafitte. det var bara Adeline, Anthony och Andy (fett längeeseen :O:D) som var där, de var påväg till ngt random kalas i farsta. så jag fick hänga med ^___^ <3
på kalaset var resten av familjen å en jäkla massa släkt xD men det var roligt. Piñata å grejjer ;D Ante å Adde åt mer godis än ungarna som skulle ha godiset xd å jag tyckte jag såg Raul med en überstoor hög godis i knät xD hah <3
Sen åkte vi hem runt sju och vi bestämde oss för att åka till Kungsan för att checka earth hour show grejen :)
det visade sig att den var i Kulturhuset istället. men de var ändå ganska bra. Vi var inte där speciellt länge dock, vi taggade till donken å sen hemåt x)
å det var visst roligt, Marcelo! vi kunde ju haft roligare såklart, typ om fler mogna människor hade hänkat istället för massa barnungar som bah pajja allt, ååh jag blir så trött
love u :) <3
när jag kom hem för ngn timme sen så hade Pappa å syrran målat min vägg xd slemmigt
det är braaa Söderbergarna!! ÖS!
så imorgon ska jag skriva ngt roligt på vägga :)))))
alla som kmr på besök ska skriva ngt kuligt som jag kan gnaga på när jag bah glor x) pff
nejmen på riktigt, kom å skriv! :D
sen imornkväll spelar Bollmora inter match :) ska försöka gå på det oxå
jag måste ju heja på mina män!
ahaa ahaa

cya bieeaatchhezzz
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0