hej mitt folk

jag knarkar Camilo musik ^________^ <3
awesome
ska snart slagga, 'måste' bara leka lite på facebook höhö :)
Idag träffade jag inte los tres amigos fören på bussen hem. knaas. alla var fett sega xd<3
My Sugar var inte i skolan idag heller. blööö. jag som hade klätt upp mig å grejjer x) höh <3
vi slutade tidigt idag, så jag tog mig tid att titta ut present till min skatt Josefine :) det är en månad kvar tills hon fyller xd men man ska ju vara ute i tid ;)<3
hon är tillbaka från sjukhuset btw :) fast har inte träffat na än .. :(

första träningen idag på två veckor D:
tuungt
fast väärt. ska träna igen pååå ... när blire.. toorsdag :S imorgon har jag inte tid.. tydligen -.- jag måste stääda
å igentligen ska jag ju på brakedance imorn, får se om jag hinner med de..

puss å kram
all kärlek
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0