Me quedo callado

idag gäller det¨
idag är det måndag^
idag är det skola'
min drömprins måste tas tillfånga 8)

annars da?
jomen igår var vi på fotboll :)
jag va lite försenad å nästa buss gick inte fören om en halvtimme så jag tänkte att jag taggar hem till Marca för att kolla läget
Sofie var där :D<3
enligt Marca började matchen kl 2100 .. han har ju ingen koll den grabben... xd<3
men nej den började kl 1900. så vi ruschade ner till bussen.
på bussen satt Adrian :D flummiga ponke <3
när vi kom dit ledde B-inter redan med 3-1
jaa vi tog ju hem hela skiten som vanligt!! lr inte vi,, utan B-inter o.O
5-1 vinst as usual - ni är så jäävla braaaaaa Bollmora Inter!
ska på deras nästa hemma match på söndag :)
jag åkte med Gary, Zico, SegganRoca å Adrian hem :)) hade lite roligt sådär, Roca hade en del historier på lager xD o.O hah
medan Marcelo å Sofie gick hem -.o

jag är feet efter höhö Roca har tydligen jobbat på Donken i 6 år xD ofta man inte har sett hnm ?! jag ska fan ta å gå dit oftare nu ^_____^

Anywaay
frukost done
nu ska jag taggish till da school! wish me luck!
xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0