mítt namn är Oskar, gullet

'MITT NAMN ÄR BRUCE!'
'hallå bruus!'

HAH
sharktale in my <3

torrrrsdag idag
kaooz
inga vanliga lektioner
vet inte vad vi har för lektioner
är feet lost
butt
ehm
jag har inte sett skymten av Mr Sunshine (höhö nytt namn ^_^ ) idag heller o.O men han kmr nog imoorn 8)
imorgon är det freeedag :D yeye kärlek <3
vet inte riktigt vad som händer då men jag ska väl försöka få tag på long time no seen-people :)
På lördah kmr lillkusin till sthlm :D gaah fett längeseen plutt <3
jag ska lära hnm någraa moves ;D grooves.. MOOSE o.O .. aawww yeeah ^_________^
höh

Igår.. hm vad hände igår ?! jaaage ..jo juste.. daans! <3
efterååt taggade jag, Eddie och Soffish :D till da donk!
AG hela kvällen
på riktigt
Eddie var så jeevla flum ..
dampskrattade tills kroppen slutade fungera
bahahaaaaa ..
loove


fining <3 <3 <3

nää nu ska jag ta en cigg
HAHAH don't think soo .. -.o
nej verkligen inte
jag ska spaaana ;)
heheh
PEACE!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0