Norrland .

oohooj kära kamrater
Igår hade jag riktigt roligt, lr inte lika roligt som grabbarana hade hahah
vi typ chillade hemma hos mig ill 22.00 :) kärlek på er

tisdag idag, å vi ska tydligen åka upp till norrland...
å jag som tänkte vara med mina homie's idag igen x( <3
vi planerar torsdag kväll grabbar :) då kmr jag hem ;)
jaa, jag ska ju då bara vara borta i två dygn. så på torsdag är jag hemma igen å då ska Marcelo få sin present som är awesome ;D
å jag ska se till att träffa Jamal, Jeisson å Nando igen :D
Ivaanaa, tjejen, jag vet att vi skulle gö ngt på onsdag men vi får flytta fram det ;)<3

Mitt bloonda hår kmr att tillhöra det förflutna snart ;D
brunett så hett

såg nyss värsta bästa filmen; FROZEN!
olyckligt sluut . uäähää bölar typ
^___^



aja jag ska väl ta å tagga :(
sees senare bitchez :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0