oh thank u! no, THANK U!

hii
what is up ?
har nyss ätit lunch
feet onyttig lunch -.-
men jag var hungrig ..
jag upptäckte nyss att min älskling inte är i skolan idag 8'(
damn it!
min haffar-plan gick åt skogen! kanske ska haffa hans kompis istället nu när jag ändå är på g. HÖH!
har inte sett han på hela veckan typ.. lr jo i måndas
but still..!!

Fredag å jag har inget planerat. jag ska nog stalka Filip å Ninias hem .. sen kanske.. nä juste jag måste hem.. blöö
Fritidsgården ikväll lr ?
vet ej
knaaas

sitter här å lyssnar på Camila.. skiitabra duuh!
facebook har slutat fungera på den här datorn -.- feett synd
jag är uttråkad
k.bry

hejsanhoppsan
jag ska tydligen till eriksdalsbadet D;
byeee
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0