Ohmygod

tjooo
söndag idag
snart bär det av till staden. vrf vet jag inte, har bara lust xd

I fredas åkte jag in till stan för att gå på bio med Marcelo, Filip, Ninias och Omar :D
men det slutade med att vi bara käkade xd filmerna var knaas å ryssen kan inte planera, han bara förstör andras planering 
lol
Vi satt kungshallen å skrattade. Filip var för snål för att köpa mat där så han å jag gick å chekka mat på donken xd
gaarvattacker foshooo..
herregud
Filip är ful
hahah
Filip, broo, in my <3
runt elva var vi hemma i tyresö igen och lekte på ngn lekpark 8-)

igår, lördag. var hemma hos Marceeelo.. hans familj hade dissat hnm hööhö
sen på kvällen gick jag till fritidsgårn', träffade Jimmy å hans kompisar.
på hemvägen träffade vi på ngn random gubbe som gjorde kvällen lite roligare.. åså Jimmy's jokes på det HAHAHA jag döör
man måste bara älska Jimmy å hans humor <3

btw. mitt-nya-hår-bild läggs upp sen när jagkmr hem :)))
bye bro's N hoe's
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0