oooh u makin me love u

heeje
kändes tomt i skolan idag utan mitt folk :(
undra hur jag kmr klara mig utan dem i trean o.O
då har jag säkert hittat nya lekkamrater :)))
hoppas vi

Imorgon är det fredaaag :D ÖS!! vad veckan går fort ..
börjar fett tidigt dock x( knaaas.. kmr vara heelt död, så jag ska nog gå å lägga mig närsomhelst
k.bryyyyyy
hah nämen det e verkligen så.. många gånger så skriver jag, som många andra, saker som absolut ingen behöver bry sig om.. om man inte är värsta stalkern förstås.. så jag tvivlar på att ngn ens läser min blogg. skulle fan inte förvåna mig om jag ba sitter här å skriver offentlig diary som ingen läser hahah
anywaay
jag spelar gitarr å sjunger en liten trudelutt. man får ju passa på att låna gitarren medan syrran är i London.
ska ta å skaffa mig en egen snart :)
röd ska den va 8) lr blå :O hah fuuudge
måste bara få koll på min inkomst T__T

ey yoo, kände mig tvungen att lägga upp ngn bild som jag har ritat.. knaas dehär var den enda bilden som jag lixom tagit bild på å har inlaggt i datorn xd så den fick det bli. Men det passar ju förträffligt eftersom att det är en bild på den finaste människa som någonsin levt på denna jord <3
MJJ

I just want u to knoow att denna teckning vart lite knaas, det kanske syns ? är inte nöjd iaf.. fast den är inte ens klar ..hihi busigt

anyhow
vad händer i helgen gott folk ?
jag ska vara hemma i sthlm. Jag kmr säkert att hälsa på familjen Otero/Lafitte :)<3
sen ska jag soofta lite med gitarren öveerflödig tid :)
men är det ngn som vill hitta på ngt så är det bara att höra av sig
jag har ju comviq numera :D så messa! :*
hallelujah vad mkt jag har skrivit :o damn it
gooodnatt people
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0