pok

wzup

jag är feet trött. ska gå å lägga mig när detta inlägg har publicerats
idag var en gaanska trist dag.. ja det må jag säga
bortsätt från snacket med Crippa. assa Crippa,, du måste få cred för din humor.. på riktigt
LÄNGE LEVE RANDOM DUDE MED ETT SUGIT JOBB Å FEETA BADKAR!!!
hahahahahahaaaaaaaaa %)Y&IHG=¤%&=%=?%¤
jag är trött....
jag satt å väntade på de tre muskitörerna i typ 2 timmar... sen visade de sig att de hade taggat när jag vände ryggen mot
bastards!
jag ska igga er imoorn fyfaan -.o

efter skolan taggade jag hem till familjen Otero/Lafitte :)))
Josefine var på sjukhuset :o :'(
te echo de menos
hoppas allt går bra, hjärtis <3

så j*vla sööt!

men annars då
jaa, imorn är det freedag :D
imorn ska jag vara på såå jevla bra humör så att t.o.m Adrian verkar ledsen i jämförelse ;D
mwuahahaah ^___^
för att imorn ska jah haffa min drömprins.. mitt i matkön hahah nämen jag ska fan hårdragga å hoppas att det leder ngn vart (hah Jag? ragga?! pfff)
hoppas det är fint väder :D
hoppas det är varmt :D
hoppas att solen skiner :D
hoppas att baby kastar sig i mina armar å ber om att få bli min ô_Ô :$ thihihii
nä okej
jag hoppas för mkt
kära gud ..
hah okej jah ger mig

Godnatt kära läsare
hoppas ni får en trevlig natt
pff
å må gudarna vara med dig Filip, i hopp om ett nytt feejs
AHAHAHA
flååt ^^

neee jag skojja bara :F
du är sööt du FillanPillan

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0