que lo que

zzuup ?
sitter hemma och SOFTAR
idag taggade jag hem till bröderna :D <3
vi chillade å satt och lyssnade på fjoortismusik (höhö Jeisson) tills de åkte till Eriksdalsbadet ^_^
hoppas dem kom hem välbehållna hahah
sen beesökte jag familjen Otero/Lafitte :D <3

Igår var jag oxå hemma hos familjen, då fick Marcelo sin present
finally
haan är ju lite keeff på att säga tack ......men inga probleem, bror!
han vart glaad ^____^ 
:D

Snart kommer Milou på besök :D
det var längesen man umgicks med den tjejen <3
förhoppningsvis så kmr jag oxå att träffa resten av tjejerna i veckan :))))
vi får se
annars ska jag väl hänga med mina män 8) :*

jag träffade Gary i centrum idag :D
naaajsig pratstund med mannen man inte träffar allt för ofta
måste bli ändring på det T_T

well
hejråååå
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0