shit abo

00:10
dags att sova
ska bara uppdatera el blogg
idag var jag kvar i skolan onödigt länge somsagt. sen åkte jag hem med Filip å Ninias :)<3
dem ä knaas, på riktigt xd
gick med Filip till B&J,, han tvingade sig själv att köpa en meningslös oväärd smoothie, eftersom han inte lyckades pruta sin milkshake hahah
sen taggade jag hem, langade värsta ruschen å städade hela huset o.O
sen var det braakedancee!! skadade knät ojooj. men VISSA kom inte ?! (SOFIE) låg säkert och latade sig hemma hos Marcelo -.- damn u ....
Baktish var där däremot . Filip skulle komma oxå (heh) men nää
just me and Eddisen
HAH :D
efter dansen gick vi å köpte cheebbab till matvraket <3
and it turned out att Eddie tänder på hundar o.O sniff sniff
hahaha knaas
kärlek på dig Eddan Gäddan
Jag träffade Marca på bussen imorse btw :)))
ja det var ju knaas, tänker ni, sen när tog han samma buss som mig ti skolan? men jag råkade faktiskt missa 840 -.o såå slussen-vägen for the win :D
Imorgon är det torsdag. taggaaaaa
eller ?
hoppas jag inte vaknar såhär feet trött som man brukar göra när man ska upp tidigt. Kära gud, låt mig vakna i fred.. nämen låt mig åtminstone vakna i min drömsömn, insteed of djupsömn.. annars kmr jag vara dööööd I tell ya
ajaa jag känner för lite ögongodis ..
även fast jag har hittat väärsta sötaaa godisfanskapet på facebook just a minute ago :'D *DRÄÄGÄÄL* <3
anyhow

there u go ^_^
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0