soy como un niño dormido

'allååå!!!
I am Lindsay Lohan!'
ahah fett längesen

ikväll har B-Inter sin första utomhusMatch den här säsongen :D jag ska nog tagga dit å kolla läget :))
ville träffa alla män
undra om Marca spelar ?
han iggar mitt meddelande sååå no------sé


ey jag lästa nyss igenom min fd dagbok sen några år tibx xD fet mkt grejjer jag hade glömt :o
memories came rushing back :>
typ att Filip bet mig i benet första gången vi träffades !! :o HAHAAHAHAH jag dööör
^_____^

anyway. solen skiner fortfarande :D
kanske ska ta å tagga till Otero/Lafitte :o :D omg vad längesen
undra om Joseefine kommit tillbaka från sjukhuset :o <3
okioki vi får se hur jag gör :))
nu ska jag hoppa in i durrrrschen ^^
bye Bro's N Hoe's
love ya'll
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0