tú, Llegaste a mi vida para enseñarme

typ
22:22 :)
har inte hänt mkt idag vill jag säga ..
har suttit hemma å typ speelat i 4 timmar -.-
knaaas
pappa kmr hem inatt. kul för'n
imorgon är inget planerat, men det ä ju fredag förfaan, det måste ju hände ngt kuligt
om inte taggar jag väl till Io med Marcelo con random amigos
jag har vart på flumhumör typ hela veckan tsm mede Amanda xd hoppas det blir så imorn oxå
imorn ska jag fan ta å snacka med min drömprins å hans kompis ska jag reservera hahaahahaaaa
utnyttjarN
eller ?
nejmen fina flickor ska väl ha 'fina' pojkar ^_________^
(höhö jag menar awesome, coola, heta, sexiga pojkar) 8-)
assa det finns en bild som jag jättegääärna vill lägga upp på min heting, men gör jag det blir jag väl troligen anmäld hahaha
så het är han o.O ..
men jag lägger upp en bild på den här heta knasbollen istället :)

Johnny Depp <3
'Busca tu camino en otra parte'
jag är fortfarande fast vid Camilo <3
as u may see at the överskrift
nu ska jag säga till Lollo att gå å lägga sig, medan jag dricker teeeee (Y) myyys
härliga tider
justeja.. jag tror fan jag RÅKADE flörta med en viss snubbe idag.. jag var lite mindfucked så jag märkte't inte sj... hoppas han inte tog det så seriööst o.O hahaaah heheh hihii (a)
lr jo han kan göra det om han vill :D hah knas

aja
PEACE, LOVE AND CHICKEN WINGS :)
mm
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0