u wanna go where everybody knows your name

hellohello
klockan är 11 och jag är fet pigg
wierd
igår satt vi uppe å mös till typ 1. inte så sent men ..
nu gör mamma sk 'bajsdrinkar' o.O
solen skiner å jag ska nog ut och fota :)

igår kom grabbarna grus hem till mig lite spontant sådär :o :D
men de fick inte komma in så de fick åka hem igen hahah
skyll er själva grabbar! ;)
knaaas
allt har förändrats
på riktigt..
första gången dem kom hem till mig spontant
första gången I turned them down
första gången jag såg dem röka ! o.O
wtf

ey juste
Filippa fyller år idag
GRATTIIIIIS GUMSILUMS! :D :D <3 DITT CEPE VAFÖÖ BYTTE DU SKOLA FÖÖÖR !!? NOM NOM NOM <3


anyway jag har inget mer att skriva. jag taggish nu. hoppas ngn ringer å dampar på mig så att jag har ngt att göra

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0