ure just like a pill

shuuuuuuee
idag hae jag vart på Erikdalsbadet med Edz, Filip å Nini :) igen thihi :D
det var kuligt ^^ kärlek till er grabbar
verkligen <3
gaaaah'
idag skämde jag även ut mig som faan inför min drömprins ..
jag har bestämt mig för att ge upp, jag har försökt så mkt, å igår tyckte jag att jag äntligen lyckades men.. I guess not . :(
det kmr inte att bli lätt. I need a distraction..
men det kmr väl sluta med att jag flippar för att han hänger med andra tjejer å då måste jag väl slå mig sj .. hah
knaaas
heeelp meee

Imorgon ska jag till tandläkaren. Lr Käftis som Amanda säger xd pff
sen vet jag inte vad som händer. Ska väl träna.. K.bry
this is why I'm hot. this is why I'm hot. this is why, this is why, this is why I'm hot.
yeeaah aboo schwartshhherrnigga
see ya in the morning. lr nåt
hoppas jag väljer rätt stig o.<
pusselipuss
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0