u're just like a pill

"Jävla älg... springer" hahah
citat Pappa Peter xD
borracho ...  o.O
okey, here's another one just a secound ago..
"Din familj är en annan människa"
pffff
knaaas
pallar inte

vilken fredagkväll dehär vart då
under hela dagen väntar man på att MARCELO LAFITTE (höh pervert..) ska höra av sig, knaas vad hände?!
först taggade jag å Eddie hem till Filip vilket iof var jävligt roligt x)
sen kom jag hem runt sju å jag ba sitter lite snett
vi får hoppas att det händer mer imorn ^__^ jag tror jag ska gå hem till Marcelo å slå hnm på näsan o.O
sen är det ju earth hour :D lr ngt ..

I'm lyin here.. on the floor
peace, love and chickenwings
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0