waaaaazuuuup

yoyo
kom nyss hem från shoppingrunda med mamma :)
nya ashetaaa kläder kommer att pryda my boody from now on ^__^
idag var jag hos Käftis, inga hål. mwuaha 8)
imorgon är det lite mer sovmorgon
juste Filip ringde mig inatt!! typ kl 4... vilken jäkel! jag sov som en stock. Feett trött jag var.. jag trodde jag drömde -.o but it turnes out I didn't ... åååh svär, han gjorde så jag var fett seg hela dagen
edjhufgftu9507ih5e+0435bgvcinm34r30x04,54
jag såg hnm inte i skolan idag heller... gömmer sig >:0

habibih jag laddar ner photoshop på min dator :D fast det tar typ ett dygn .. damn it
men imorgon kan jag sitta å redigera 8) mmm..
Ericish ska taggish nu
Love, Peace and chickenwings <3
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0