än kan han gubben

idag har jag fått uppleva någonting som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva. släkten har träffats! alla har dem samma utbud.. på hur dethär började.. å vem i helvette kan man tro på? jag tror att en blandning av allt man fått höra är kanske det rätta, de vore roligt å veta vem av dem som har rätt men det lär väl aldrig få veta om jag inte forskar själv i detaljerna men en 45års skiva vart det iaf.. jag återkommer med detaljer..
jo, det var såhär.. äh.. nyss kom min hustru å sa 'nu får du inte dricka mer, du blir så svår å hantera.. ska vi vara konstruktiva så får du inte ta mer' men annars när man hör alla andra prata så undrar man varför måste jag vara tyst ?  det hela e ganska kul att höra alla andra med sina inlägg. dehär tror jag blir en trevlig afton!!!!!!
återkommer om mer hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0