BAM

Fotograferade i studion idag! :D
Gary och Zico var på plats och smällde till med värsta modellskillzen!
Hoppas slutresultatet vart lika naajs
Efter det gick jag med Nini och Edz ner till vattnet å chillade på båten.. som aldrig kom ... eller som kostade pengar.. å vi är blattar vi har inte råd...
Anyhow
kom nyss hem och jag är feeeet hungrig!!!
Imorgon fyller Mamsi år så det blir det familjefeezzt ehe
På lördag fyller Martin år men då ska jag ut å grilla höhöh
fast jag vet inte om det blir av.. det ska vara coold and wet på lördag .. damn it!
We'll see
I can handle it!
"I bet u can..." -.o
filip ... dsaknekhvnkfdcnkfjhd dö
hej hopp snopp
jag taggar nu
all kärlek

haawt
eheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0