15 maj

hej folket
söndag soft dag chillaxin
sitter å kollar på twilight ♥ romantisk shit nomnom
Hoppas att sånt kan dyka upp i mitt liv soonish ehe ..
Robert Pattinson - Let me sign

Det vart ingen grillning igår.. knaaas!
jag å grabbzen var hemma hos Filip och typ gameade istället ahaha ... skojsigt.. Eddie dampgarva haha skööön♥
efter det gick jag med Nini till öde skola mitt i el natt mihihii♥
ey wtf Azerbaijan?!?! De driiiiiiver!
sverige.. så nära..! så gay, men så nära ..
aja who cares
jag är väl ingen bög heller AHAH >__>
SommarN är snart häääääääär WOOPWOOP
lr den är typ här fast ändå inte
thöhö

*Happyfeejs*
Nu ska jag plugga eller ngt
hejsvejs♥
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0