yeah yeah

Det här är Filip Skobelin's alldelles egna inlägg :D jahaadu.
allt handlar om dig ^__^ mihii♥
Han fyller faktiskt 19 år idag :o


ingen ny bild men jag kan ju säga dig att han ser ju inte en dag äldre ut öheehe lÖÖk
luktar han
ahah
hans biggest fear är getingar..  "BIII!! D:" HAHA
det finns en del andra bilder jag skulle vilja lägga opp oxå >:D fast då blir jag väl polisanmäld .. han har ju lite hett temperament sådäraah jaah
mensbarn
btw han har visat mig en bild på hans dick .. inte najs.. TILL FOLKET DÄR UTE, HAN HAR INGEN BIG DICK!
Men eey! hans plan var nog att ligga hemma å sova när han kommit hem från praktiken dö
eftersom att hans hjärna(?!) har lekt hela natten så no sleep för hnm.. å jag har en känsla av att han kmr att få som han vill... pff
fast om jag inte hade vart grounded så hade jag nog taggat hem till honom å dragit en Baktash..
..
hahah :)

Assa nu måste jag taggish.. har bättre saker för mig än att skriva om min underbara broor
yeahahaaaaa
jk

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0