Dumma mig

hejåhå
Bloggen måste älska mig nu som blir uppdaterad så ofta :)
Idag regnar det. Spöregn at the moment. Krigarväder! det gillar vi. Hellre det än sol just nu iallafall. Man måste ju vara på bra humör när det är sol, right?!
Jag är dock inte på så dåligt humör om någon tror det. Har just köpt mig en tuung parfym och nya smycken - 99 krrr totalt. (+ presentkort på KICKS som älskling♥ gav mig) I'm allright ^_^

Som jag sa inatt(...) jag sov under första "lektionen". Dumt av mig. Hörde att den där mässan var rätt så najs! Jaja, gjort är gjort. Jag drog mig in till skolan runt lunch. Ingen Filip ville hänga med. I don't blame him.
Efter min skoltid gick jag en sväng i Tyresö centrum dåråå. Sitter nu hemma och tar det lilla lugna med Syrran. Inte så farligt som det låter.
tyyngaste låten i regnigt väder, I tell ya!

http://www.youtube.com/watch?v=afx-XRsTDUU&feature=autoplay&list=FL2KhDoChFemrkeTtOQ61bfw&lf=BFp&playnext=1


Jag ska nog bära mig till duschen. Bara för att ha någonting att göra lixom ..
Call me
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0