go with the flow

HÄÄÄYE
klockan har sprungit iväg och jag lever i min egna lilla värld. Det faktum att det är skoldag imorgon (eller borde jag säga 'idag'?!) har mitt undermedvetna blåst bort! Jag lär nog inte komma i tid..
Men vad gör väll det?! Jag kom nyss på att vi ska på en allmänt meningslös mässa imorgon, tidigt som faen. Jag vet att det är fel inställning, allt som innebär skola, lärdom och kunskap är väll viktigt..? men nej. Ibland är det viktigaste att bara ha kul, leva livet och skratta halsen av sig. And that's what I will do. No mässa for me tomorrow!
Fast jag tänker heller inte sitta hemma å glo på film hela dagen (även om jag så mycket gärna skulle vilja) utan jag tänker pallra mig till skolan och jobba med dem saker jag behöver jobba med. Jag är ju inte helt läxfri lixom.. I'm good, but not that good!

Jag sitter också och funderar på vad min pojke kan tänkas göra at exact this moment.. Kanske står han och dansar Zyzz-dance med random folkz.. eller sitter han i hytten playin' truth or dare.. Kanske har han redan däckat? HAH nääh.. undra hur många han har T-bagAt.. :S (hahaha)
Jag tror att, whatever he's doing, he's having alot of fun. Å jag är så gla' om han ä gla'. Glada miner! Jag hoppas dock han är lika gla' när han kommer hem, så vi kan vara gla'a tillsammans♥

Fick oxå reda på att stackars Filip inte hann med båten.. hahaha fett synd! Poor thaang walkin' alone..
Är dock inte förvånad. Han har ju en tendens att inte vara där han ska vara haha.

Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu. Jag gör inget vettigt lixom, lika bra att drömma sig vidare i en annan värld. Hoppas bara att den världen inte innehåller spöken och demoner. Hellre änglar och kaniner. Eller har jag fel? NEJ det har jag inte, jag har aldrig fel.
Jag är knas. Någon kanske borde checka mig.. Se under ytan what's going on.. En jävla massa vett! Känner dock inte för att visa det hela tiden. Livet blir ju så mycket roligare om man bara är helt jävla knäpp.. right?!
Well.. I think to much. Sure thing.
Ännu ett långt vandrande inlägg
Godnatt mitt folk
Hoppas jag gav någon form av påverkan >:)
Ericish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0