Vilse i skogen vandrar jag omkring

Var hälsad folket!
Today was a good day.
Today was a happy day. As many days, nowadays.
Jag tillbringade dagen med några treor. Så jag, Edz, Nini med en och annan kines trippade runt i Gallerian. Efter att ThaiN köpt sig en jacka och skor åkte vi därefter hem till våra orter.
Jag somnade i sängen i min kärleks famn, inte helt fel! Snarare helt rätt!♥
Känner redan saknaden krypa sig fram, eftersom att min kärlek inte kommer att vara tillgänglig de närmaste dygnen. Han ska roa sig på ett fartyg med sina pirater. Hoppas de får det kul!
Själv ska jag sitta hemma till ingen nytta. Men förhoppningsvis spenderar jag väl lite tid med min bro, Filip. Som då inte följer med dem andra ut på havs.. a shame.

Idag har jag även haft lite tid för redigeringsprogrammen :-) Blev klar med porträttet av Gary som hängt och väntat ett tag. Imorgon ska jag fortsätta om jag får tid till det. Men tiden går ju snabbt. Riktigt snabbt. Snabbt som vinden!

Nej nu ska jag låta mina ögon glo på en skräckfilm. Hoppas den är riktigt läskig! Jag känner mig riktigt cool idag. As everyday, I figured.
Godnatt och sov gott alla kära bloggläsare

yours faithfully
Ericish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0