det e fäääst

HÄÄJ
andra inlägget för dagen, känner mig duktig!
Lektionen idag var galet seg! men nothing could förstöra min day ^__^ stannade dock i skolan onödigt länge eftersom att treorna skulle prova studentmössor. Mm jahaja
Älsklings Ninias var dagens höjdpunkt♥ (as evely day)
4 månader!!!! me so happy! me love yuu longtime!♥
Nu har han smitit till gymmet och jag pluggar gärnet!
kinda
På fredag ska vi fira't! mHMM! can't wait♥♥♥ gaah

Imorgon är det onsdag... nää, 4real?!
och jag kom just på att min klass ska till barnens Ö :O aboooow! övernattning å grejjer.. hade helt glömt! Är inte så taggad faktiskt, bortsätt från att det inte är vanlig skoldag dagen efter mihihi
men åååååh pallariiinte'..

jag är fäääätt sugen på choklad.. hmm how come?!
>__>
<__<
omnomonom
cya ppl!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0