evelyday I am suffeling

hallåååå..
Jag har just suttit och tittat på Orphan. Seriöst den läskigaste filmen jag sett. Så jävla ont i magen, serri.. o.O
jag kommer inte kunna somna inatt.. även fast jag inte har drömt mördrömmar på sjuhundra år så känns det som att natten kan bli jobbig..
önskar jag hade min keffa Pojke♥ vid min sida♥ uuh
Imorgon ska jag ut, eller hem till ngn annan.. huhu jag ska inte vara hemma iaf :) kanske drar över en sväng till the birtdaykid.. which reminds me: GRATTIS PÅ 18-ÅRS DAGEN SOFIE ALMQVIST! :D♥

Idag har jag hängt med T(h)omas, Nilla och min B-friend ^_^ det vart ingen middag trots allt. mwuahaha! gungade, spelade spel - Ninias är sååå dålig förlorare ;D ni kan ju lista ut att jag vann.. huhu
Sen flög vi lite rymdskepp och lekte fiskmåsar, as usual lixom :)

älskar dig ♥

morgondagen kommer blir ruuulig! :D hoppas bara jag tar mig igenom natten o.O
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0