hello world, it's me again

brunett så hett! fett med brunett tillochmed mHM! ska klippa mig imorgon YEEAH!
bör nog färga det igen oxå.. färgen räääckte inte till oopsie. lite ojämt sådär..
Idag är det fredag :D
kbry.
Jag ska på idol idag woopwoop.. dock inte med Eddie.. han gav upp hoppet.. so saad so saad
Men FillanPillan kanske hänger med istället :) annars får jag dra med mig någon annan filur ye
På lördag ska jag vara modell. fuck yea. no biggie..
men sen ska jag ut! jag ska ut så jävla hårt! hehehe waa!?!?
jag ska göra Tyresö osäkert!!! hahaha så jävla patetiskt :D men jag är på bra humör iaf å det är väl det viktigaste ;)
TAGGA GAL1!
gotta.go.now.folkz.cya.later.krokodil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0