I was broken

hello folkz
Dagen har varit luugn
Fick kontakt med Eddie och vi drog till TyresöC och chekka chailatte♥
efter det har jag vart hemma och städat, sjungit och försökt komma igång med pluggandet.. det går sådär!
Har dock fått en random utskällning av min Baba. standard.
Tror fan jag ska flytta hem till Mami
Imorgon är det söndag :/ ska satsa mer på pluggandet då.. klockan är ju halv åtta höhö
nämen.. sitta hemma en lördag är väl inte riktigt vad man hade önskat, men jag lyssnar ju på min pappa.. jag sticker inte bara iväg bara för att jag vill. Med andra ord skiter fullständigt i vad min pappa tycker och tänker. nääje
fml serri
förutom att jag har finaste pojkvännen ye
det vackraste för mig är att älskas utav dig♥
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0