Let's do it tonight

tjo tjena hej
Klockan är mitt i natten och jag har varit på idol med Filip gaaah
fett najs! Jag och Filip möttes i gullmars å chekka chailatte.. min hamnade dock i mitt fäjz :pPPppPpPpp yahaye
>__>
Idol isig var ju då allmänt varmt.. bra musik och skrikande flickor thihihi.. oCh en kissnödig Filip hehehehehe
herre jesus.. ni skulle ha sett honom.. tror fan han fick lite panik där ett tag haha
men han hade ju med sig extrabyxor :) så allt gick vägen
(hahahaah!!)
efter idol kom vi på att vi inte kan ta oss hem........... yee.. men på något magiskt vis så är vi hemma nu :D vi drog väl en å annan planka höhhö ?! sen åt vi chebbab i gullmars,, vi var så jäävulusist hungriga

eeh nu vill jag gå å lägga mig och dra en Tarzan
Imorgon måste jag va pigg och snygg. fuck yea.
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0