Nice guys

yelloo :D
Klockan är Movie-time! Och det lutar åt The back-up plan.. jag försökte dock hitta Hitch som jag känner mig lite sugen på, men den var apperently inte på humör >_>
Imorgon är det inte vilken dag som helst det är nämligen tisdag :D mwuahah nej men det är den 20e ^_____^
jag och min Pojkvän har nått 4 månader :D♥ TJOHOOO Imma fly to the sky with mah luuv Imma try to be hi' til I die! whatuuup jag är fett glaad :D jag älskar dig mest Ninias Shikho Kaka♥♥♥
tomorrow's gonna be fiiiiiine, I tell ya!


ojojoj heta grejjer fan

Jag och Eddan Gäddan har upptäckt att vi kan spela in musik i vår skola woopwoop så det kommer inte dröja länge fören ni ser oss i el studio tillsammans sjungandes för våra liv xd vad säger jag
we gotta pump up the jam♥

Nu ska jag dra mig tillbaka, framför allt min axel som skriker lågt i mitt öra.. (oyeah!)..uuuh
här har ni en liten låt att mumsa på mihihii LUUV IT
http://www.youtube.com/watch?v=26PAgklYYvo&ob=av3e

Nu ska JAg sätta på(huhuhu) filmeeen :)
hejhoppsnopp! ett nytt inlägg kommer imorgon förmiddag då jag sitter på världens tråkigaste lektion AKA kk (kultur- och konstanalys) fifaaen.. #Anna Demander har säkert en del onda planer på lager till stackars mig.. wish me luck!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0