nobody wants to be lonely

hejhoppsnopp I'm back!
Veckan rullar på. Jag går i skolan (höh no shit!!), myser med pojkeen, pluggar stenhårt (säger vi) och kollar på filmer :D somfaaeen yeye
Idag har jag haft besök av en trevlig ung man i, typ sådär, 5 timmar. whatzupwiththat! loveu♥
Imorgon börjar jag klockan 12.. mmmmmmm.... baaara Foto B.. mmmmmm...
vi ska typ ut och fota på stan fick jag reda på nu D: soft
När skoldagen är slut så får vi se vad som händer.. mwuahahah! fötter.
Resten av veckan bara plugg, kanske lite secret träningspass oxå (-.-) ;D
JUSTE! EDDIE RUMIE ÄR TILLBAKA FRÅN GREKLAND NU :D yeeeeeeeeeeeee happymode thihi♥

NU ska jag pluggish.. uuuh
SEN ska jag kolla på film ^_____^ 
all alone .. uuuh
:)
cya in hell bitcheezz♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0