Obama's elf

y-eello
det är fortfarande torsdag, gaaah! tiden går segt! men jag är ändå happy för jag fick träffa min fina pojkvän idag, teehee♥
Å imorn blir det mer av det! I just LOVE it♥
Vi såg på film. eller aah, jag såg redan på en film när en skäggig heting knackade på dörren.. filmen var KEFF! serri... Hit list, Don't u see it!

yeye fett tagg på morgondagen iaf. freeeeeeeeedag
Fast jag ska ju ändå till skolan lite innan sådär hehe. Kötta idrott på morgonen!! woopwoop! senare: Naturkunskap med flummiga Sebastian;) kan det bli bättre ^^ jaaaa, det kan det faktiskt, det kan hända att jag får tillåtelse att gitta därifrån istället för att gå på sista lektion eftersom att jag redan har gjort uppgiften vi ska tänkas göra under den lektionen :D yeezzzzz
ska ba be snällt then I'm free to go ^__^ whatuuuup
å DÅ ska jag guppa vidare och inkassera mig något najsigt åt pojkvännen. haalaaaa! 4 months u know♥
nu ska jag kolla på film.. igen. Mwuahha!
a good one this time..
Love Peace N Chinckenwings ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0