Someone like you♥

wsup
Lördag idag, halaaa
ska nog bara vara hemma :( måste städa och plugga,, sen tror jag inte att jag får gå ut för min baba ikväll >__>
yeee
Igår var jag med Ninias :D♥ inget vart ju som planerat.. det var tänkt vi skulle gå på bio.. det var stängt. sen var det tänkt vi skulle äta på Amazon, det var stängt.. are u shittin me?! så det slutade med att vi åt Chebbab/tacobra/grekisk mojs xD det gjorde inget såklart, tycker inte det spelar någon roll var man är så länge man har kul :)♥
så jag och älskling tog sedan bussen hem, jag frös som en frusen kamel! (världens bästa liknelse^^)
well, vi får do that stuff some other time ^_^
Ninias, I love u
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0