Spread a little love

hej jag är kär i Dexter..
Alla förstår självklart att jag inte menar på riktigt eftersom att jag redan har en het snubbe by my side som baah älskar mig fett mycket. Jag älskar iallafall honom fett mycket:) ♥
Jag är på såhär sensetive mode för er som undrar. Känner att världen behöver lite mer kärlek, men vem är jag lixom? Jag gör min beskärda del.. det får räcka.
Rec
ingen fattar vad jag snackar om, som vanligt dårå.. Men sånt är livet fan! Det är sån jag är, jag gillar att vara lite gåtfull sådär så att folk ska börja undra. Kan vara lite jobbigt oxå när man inte alltid får dem reaktionerna man önskat sig. he-he!
Idag/inatt är jag anyway på relativt bra humör. De flesta nätter brukar bli lite för mycket för lilla(!?) mig. Just därför brukar jag gå och lägga mig tidigt, eller försöka..

Imorgon är det måndag. Veckan börjar om på nytt. Inte så jättetaggad faktiskt. Det EÄnda positiva är väl mina underbara sovmor'nar.. liite mer Mmmm i livet!
Ett till plus är ju att jag får träffa mina kära vänner ♥ Tur det att vi går i same school. Alla bor ju inte grannar lixom!

Det känns som att det här är den ända texten på min blogg som inte har massa random ord och kommentarer.
'And how does that make u feel?'
Jaadu. I'm getting serious.. Jag känner inte igen mig själv.
Men det är väl dags att ta tag i livet och göra nånting av det. Jag säger inte att man inte ska vara Crazy och ha roligt. haha evelyday I'm shuffeling! man bör alltid ha något att garva åt :) det lär ju inte jag ha något problem med
baddum tshh (FYFAN! fyfan vad jag är tråkig^^)
men aah, man lever ju bara en gång!;)
(fast igentligen tror inte jag på det, jag kommer faktiskt vakna upp som en häst med ett horn på huvudet (och magiska krafter) i mitt nästa liv) (Y)
lol parantes i parantesen..
jag måste sova..

oopsie vad lång text. Hoppas ni orkar läsa thihi
goodnight world♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0