Martin är sämst på allt!

hej
Igår vart det ingen bio. Knaaas! men vuad fuan vad gör det, slöseri med pengar, right?! vi tittade istället på när Mr p12, AKA Naram, proved his skillz! ^^ myspys
fast sen drog vi oss tillbaka till drömmarnas värld.. eller aah.. jag gick hem först(...) jag gick vilse btw haha! raNDom vägar där allt ser likadant ut och ingen i Tyresö har ens funderat på att sätta upp lampor så att man kan hitta hem. True dat. jag hittade iaf hem tillslut, fick simma genom sjön dock, tog lite längre tid.. lite kallt också, men det är chill, jag är en krigare!
jag driver självklart med er, trodde ni någonsin jag skulle simma genom bajssjön mitt i natten?! pff
yee keeften

Idag har vi städat hela lägenheten woopwoop.. sen har jag kollat på film. aaaall alone </3
Imorgon är det skola (Y) från klockan 14.00.. mmmmmm..
Den här veckan ska jag stirra sönder varenda jävla film jag kan hitta. Ensam eller inte. (jag känner ju dock att min keffa pojke kan joina mig♥)
ÅHJUSTE! på tisdag - 4 månader mwuahahaha (a) ♥
nu ska jag väl dra mig tillbaka till verligheten(!?) titta på en meningslös tonårsfilm om virgin's, drogs and luuuuv.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0